Alla betalande kunder får ett konto i vår support-desk.
Är du ny kund skapar vi kontot åt dig första gången du hör av dig till vår support,
0152-610 00
Du får då ett välkomst-mail med en aktiveringslänk.
Klicka på länken för att skapa ditt lösenord och aktivera kontot.
Nu kan du gå till www.entrea.se och klicka på support i huvudmenyn.
Logga nu in så får du tillgång till...
- Ärenden. Här ser du en lista på dina aktiva ärenden. I listan kan du filtrera på status och tid med mera.
- Skapa ett nytt supportärende.
- Kunskapsdatabasen med alla support-artiklar.
Entrea's kunskapsdatabas konton är inte kopplad till ditt faktiska Entrea konto.
Så tänk på att du kan ha valt olika lösenord.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov